Eindelijk gesetteld

Mijn vlucht richting Kaapstad ging heerlijk snel. Ik heb het grootste gedeelte liggen slapen, er zat niemand naast me dus dat was ideaal. Wel de 2 maaltijden gemist dus doen we geland waren had ik behoorlijk honger.

Ik zou opgehaald worden door iemand van SATS, maar diegene kon ik dus nergens vinden... Toen heb ik gebeld en toen was er gelukkig binnen 20 minuten iemand die mij samen met nog 3 anderen naar onze bestemming bracht.
Toen ik bij het huis aan kwam in Seapoint (dat is een wijk in Kaapstad), bleek dat er iets fout was gegaan. Ze dachten dat ik in een ander vrijwilligershuis moest zijn. Na veel gebel mocht ik dan toch blijven, godzijdank. Ik wou heel graag in Seapoint omdat dat nog geen 5 minuten van het strand is.
Toen hebben ze alles geregeld en nu ga ik eerst volgende week beginnen op een project in de wijk Observatory, wat hier ongeveer 45 minuten vandaan ligt. Hier ga ik op een kinderdagverblijf werken. Daarna ga ik nog 4 weken op een basisschool helpen in Seapoint.
Verder heb ik vandaag een tour door de wijk gehad van mijn huisbaas, wat trouwens een super chille gozer is. Daarna heb ik boodschappen gedaan met een huisgenootje en heb een paar huisgenootjes leren kennen.
We zitten nu met zijn 11en in het huis, daarvan ken ik er nu 5. 2 uit Duitsland, 1 uit Noorwegen, 1 uit Zweden en de andere ben ik alweer vergeten haha. Het huis is echt super mooi en iedereen is heel aardig.
Ik had stroopwafels meegenomen om huisgenoten te laten proeven en iedereen is fan haha! Vanavond gaan we met een paar naar een bar en morgen ga ik alvast een kijkje nemen om mijn project.
Laterssss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active