Eindelijk onderweg

Pfff... Nou na heel veel gedoe ben ik eindelijk op weg. Het begon allemaal gister toen ik erachter kwam dat mijn vlucht vanaf Schiphol naar Kaapstad via Qatar niet door ging. Tien sloeg de stress wel even toe. Samen met mam heb ik toen na veel geregeld het toch voor elkaar gekregen om vanaf Brussel via Qatar naar Kaapstad te vliegen.

Vannacht dus al om 4 uur uit bed om samen met mijn broer naar Brussel te rijden. Onderweg nog vertraging gehad wegens files, maar gelukkig op tijd gekomen. De vlucht was heel relaxt, kregen lunch, 2 keer drinken en zelfs chips voor bij de films! Ik ben nu in Doha, Qatar samen met een andere jongen die ook richting Kaapstad gaat. Wel gezellig als je 8 u moet wachten.
Vannacht rond 1.00 uur vlieg ik richting Kaapstad, waar ik morgenochtend om 10.15 uur aankom, als alles mee zit natuurlijk!
Liefsss

Reacties

Reacties

Martin Helthuis

Komt helemaal goed Mieke.Veel plezier daar.

Hans Kamp

Veel succes!

Ik denk dat ik dit blogsysteem ook een keer ga gebruiken.

ilona

Prettige voortzetting haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active