Alweer thuis...

Inmiddels ben ik alweer een paar daagjes thuis. De laatste 2 weken van mijn reis heb ik niks meer geplaatst omdat ik simpelweg te druk was. Bart en ik zijn op een 6 daagse tour geweest wat echt de leukste week van mijn verblijf was. We hebben tijdens deze tour echt alles gedaan wat we wouden; met leeuwen gewandeld, de hoogste bungjee jump ter wereld, struisvogelrijden, met haaien gezwommen, naar een bierproeverij geweest, met olifanten gewandeld, cheeta's geaaid, op safari geweest, uit geweest in Jeffery's Bay, en zoveel meer! We hadden een ontzettend leuke tourguide en de hostels waar we in verbleven waren super gezellig.

Mijn laatste avond heb ik een braai (afrikaanse barbeque) gehouden en zijn we uit geweest in Kaapstad. ik vond het erg moeilijk om afscheid van iedereen te nemen zaterdag. We zijn allemaal zulke goede vrienden geworden in een korte tijd. Ik ga iedereen heel erg missen en kan niet geloven dat ik alweer terug ben.

Bedankt voor het volgen van mijn blog!

Tot de volgende reis.

]

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active