Vervroegd naar huis

Gisteren heb ik mijn aller eerste voetbalwedstrijd gekeken. Toen we de kaartjes gingen kopen kwamen we erachter dat we omgerekend maar 7 euro hoefde te betalen voor de beste plekken en ook nog is voor 2 wedstrijden... Het waren gevriendschappelijke wedstrijden, maar toch, had niet verwacht dat het zo goedkoop was!

Ondanks dat ik hier ook veel leuke dingen mee maak, vind ik mijn project niet zoveel aan. Het is niet uitdagend genoeg en ik heb weinig te doen. Ik heb meer het gevoel dat ik het makkelijker maak voor de leraar, doordat ik bijvoorbeeld al het huiswerk nakijk, dan dat ik de kinderen echt help. En daarnaast was het helemaal niet het plan om op een kinderdagverblijf of basisschool te werken. ik hoopte met mishandelde/misbruikte kinderen te werken, ook omdat dat een goede ervaring voor mijn opleiding zou zijn.
De rest van de dingen die ik graag gedaan wil hebben ga ik de komende 2 weken doen. Hierdoor heb ik besloten om eerder terug te gaan. Ik ga liever nog 2 weken genieten van de Hollandse 'zomer', dan dat ik nog 2 weken met tegenzin naar mijn project ga.
Mijn vervroegde terugkomst heeft heel wat gedoe veroorzaakt met de site waar ik mijn vlucht geboekt heb. Boek alsjeblieft nooit een vlucht op supersaver.nl . Het is zeker 1 van de goedkopere opties, maar zodra je de klantenservice nodig hebt, heb je een probleem. Naar aanleiding van de klachten op internet is mijn conclusie dat nog nooit iemand contact heeft gehad met de klantenservice... Totaal onbereikbaar.
Ik heb een nieuwe vlucht moeten boeken, en vlieg nu zaterdag 8 augustus en beland zondagmiddag weer op Nederlandse bodem.
Ik vind het heel erg jammer dat het project niet is wat ik er van verwacht had, maar ik er het beste nog van maken zolang ik hier ben. Als afsluiter ga ik volgende week op een 6 daagse safari met Bart. Waar we onder anderen met haaien gaan zwemmen, en van de hoogste brug ter wereld springen!
Tot snel iedereen! xxx

Reacties

Reacties

Suze en Johan Kamp

Erg jammer dat het zo gelopen is. Je hebt gelijk dat je voor zover het kan toch er wat van probeert te maken (safari)
Wij wensen je ondanks het tegenvallen nog fijne dagen toe

Anita

Heb je in ieder geval de haaien nog te goed, geweldig!!!

Hans Kamp

Ik vind het ook heel jammer dat het anders is gelopen dan dat je ervan verwacht had. Ik wens je ook fijne dagen toe. Dat het nu in Zuid-Afrika niet warm is, komt, omdat het daar winter is.

De safari's in Zuid-Afrika zijn een aanrader, maar ik baseer dat op mijn goede ervaringen in het Krugerpark, het Hluhluwepark en de zeesafarai bij Santa Lucia (alle gebieden in oostelijk Zuid-Afrika). Dus het op safari gaan is een aanbeveling van harte!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active